Nivel ridicat de implicare a angajatilor (engagement): conform statisticilor, angajații nu sunt mulțumiți de frecventa cu care primesc feedback. Iar în momentul în care primesc feedback semnificativ, aceștia sunt de acord că îi ajută să lucreze mai bine.
Rotație mai mică a angajaților: o companie care implementează feedback continuu este mai puțin probabil să experimenteze o rată mare de rotire a angajaților care costă departamentul de HR energie și resurse financiare, resurse care ar putea fi redirecționare către alte aspecte ale organizației.
Productivitate ridicată: în momentul în care există un feedback constant, atunci există loc de dezvoltare profesională. Astfel, se creează dorința de a îmbunătăți nu numai performanța, ci și productivitatea.
Satisfacția la locul de muncă: feedback-ul continuu nu doar îmbunătățește gradul de implicare a angajatilor, ci și satisfacția lor la locul de muncă. Dacă feedback-ul este oferit sau primit în mod regulat și se oferă posibilitatea de creștere profesională, atunci cresc șansele ca angajatul să fie mai mulțumit de activitatea sa în companie.
Moral ridicat în rândul angajaților: feedback-ul continuu încurajează interacțiunile deschise, oneste și regulate între angajați și manageri. În plus, oferirea unui feedback de la egal la egal, poate ajuta la construirea unei atmosfere mai bune și pozitive la locul de muncă.
Ia legătura cu noi telefonic, prin email sau completând formularul de contact, iar consultanții noștri îți vor răspunde la întrebări și te vor ajuta să iei o decizie informată.
Ce este Charisma Software Feedback Angajati și cum vă poate ajuta organizația?
Conceptul de software feedback angajati reprezintă o metodologie de evaluare care are scopul de a scurta semnificativ timpul procesului de feedback. În mod tradițional, performanța angajaților este adesea revizuită trimestrial, bianual sau o dată pe an – și în unele organizații, este posibil să nu existe deloc sesiuni reale de feedback.
Ideea de software feedback angajati este aceea de primi și, de asemenea, a transmite feedback la fiecare câteva zile/săptămâni, sau după ce un proiect major a fost încheiat. Având un număr mai mare de feedback-uri din partea colegilor, angajații își pot înțelege mai bine performanțele actuale și pot face îmbunătățiri.
Toți angajații din cadrul organizației trebuie sa fie implicați în oferirea și primirea de feedback continuu. Aceștia ar trebui încurajați să își ofere feedback unii altora, precum și managerii – care să le ofere feedback angajaților lor.
Conceptul de software feedback angajati răspunde aşteptării noilor generaţii de feedback în timp real şi poate contribui la dezvoltarea competenţelor, la creşterea performanţei şi a motivării angajaţilor. Angajatorii ar putea astfel accesa cu uşurinţă informaţii legate de performanţa angajaţilor, analiza tendinţe, nevoi de dezvoltare a competenţelor în timp real şi să ofere susţinere sau să intervină acolo unde este necesar.
Charisma Software Feedback Angajati răspunde nevoilor noii generații de evaluare constantă și constructivă cu privire la performanța lor
Tradiționalele evaluări de performanță nu mai constituie cea mai fiabilă modalitate prin care managerii pot comunica feedback-ul către angajați. Vechile sisteme de evaluare a performanței sunt depășite și ineficiente, ducând la o cultură organizațională slabă la locul de muncă.
Feedback-ul continuu poate îmbunătăți motivația angajaților prin reducerea comportamentelor negative asociate cu evaluările de performanță, ceea ce va atrage automat un mediu de lucru mai bun și eficient. Modulul a rezultat ca urmare a unei analize a trendurilor la nivel global care arată că:
Aproape 75% dintre angajați consideră că feedback-ul este important, dar mai puțin de o treime îl primesc (studiu Forbes);
45% dintre liderii de HR consideră ca evaluările anuale de performanță NU reflectă activitatea angajaților (SHRM/GloboFore Survey);
Doar 8% dintre companii consideră că procesul de managament al performanței este eficient în stimularea valorii business-ului, în timp ce 58% spun că nu este o utilizare eficientă a timpului;
63% din Generația Z vor să primească feedback în timp util și constructiv pe parcursul anului;
80% din Generația Y preferă feedback pe loc, decât evaluări formale;
27% sunt de acord că feedback-ul pe care îl primesc îi ajută să își desfășoare mai bine activitățile.
Funcționalități:
Charisma Software Feedback Angajati se integrează cu chatbot-ul Timea care reprezintă canalul folosit de angajați pentru a-și evalua colegii. Mai exact, angajatul care doreste să ofere feedback o contactează pe Timea, folosind Facebook sau Teams, și aceasta îl ghidează mai departe în proces. Functionalitățile modulului diferă în funcție de rolul celui care oferă sau primește feedback.
Pentru departamentul de HR:
Chestionar/Formular complet personalizat;
Posibilitatea de a adăuga imagini;
Acces complet la toate feedback-urile și comentariile angajaților;
Rezultate feedback-ului se pot integra cu Charisma HCM – Modulul de Management al Performanței.
Pentru angajații care oferă feedback:
Feedback-uri nelimitate pentru toti angajații;
Procesul este limitat la un feedback între doi angajați în aceeași zi;
Feedback-ul este anonim pentru angajații care primesc și este vizibil pentru Resurse Umane și pentru managerul angajaților care au primit feedback;
Poate adăuga comentarii legate de context (obligatoriu);
Poate configura sistemul pentru a avea o listă de proiecte în loc de comentarii, pentru a avea rezultate din două perspective: angajat și proiecte.
Pentru angajații care primesc feedback:
Pot vedea numărul de feedback-uri primite și numărul de angajați unici care au oferit feedback-urile;
Pot vedea scorul general pentru fiecare feedback în parte – YTD;
Vizualizarea evoluției a scorului general – lunar;
Rezultatele sunt afișate într-un mod grafic, atât în rapoarte, cât și sub forma de Dashboard.
Pentru managerii angajaților care primesc feedback:
Notificare când unul dintre angajații săi a primit un feedback negativ;
Vizualizarea unui scor general pentru fiecare feedback al angajaților săi – YTD;
Vizualizarea evoluției a scorului general – lunar;
Poate utiliza informațiile pentru procesul anual clasic de evaluare al performanței.
TotalSoft a introdus și o componentă de gamification pentru a încuraja angajații să ofere feedback constant colegilor lor. În funcție de numărul de puncte acumulate pentru fiecare feedback acordat, angajații primesc un Avatar și au posibilitatea să urce în rang: Maiden/Hunter, Warrior, Princess/Knight, Queen/King. Acestea pot fi asociate unui sistem de recompensare intern.